اخبار

نشست صمیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه با مسئولین روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه

روابط عمومی
💢 نشست صمیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه با مسئولین روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه و برخی فعالان کانون های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی

💠‌ مهندس موسوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه 🔻

🔸 انتخابات پیش رو بسیار سرنوشت ساز می باشد و همه در هر جایگاهی که هستیم می بایست دین خودمان را ادا کنیم و با قدرت برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با انتخاب اصلح زمینه ساز پیشرفت کشورمان باشیم.

🔸 حضور در جمع مسئولین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی برای من بسیار خوشحال کننده می باشد و امیدوارم نتایج و تعاملات خوبی پس از این نشست حاصل گردد .

🔸 خدا را شکر دانشگاه علوم پزشکی افتخارات زیادی کسب نموده و پیشرفتهای زیادی در عرصه های مختلف داشته است.

🔸قبل از انقلاب شاهد پزشکان هندی و پاکستانی بودیم که مردم ما به آنها مراجعه می کردند ولی به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، دانشجویان از کشورهای هند،پاکستان،عراق و سایر کشورها در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستند و باعث افتخار است که به عنوان قطب درمان در غرب کشور قرار داریم.

🔸 برای هرگونه تعامل با دانشگاه و شناساندن و معرفی پیشرفتهای این سازمان گسترده به مردم اعلام آمادگی می کنیم.

💠 حامد بهرامیان مدیر روابط عمومی دانشگاه 🔻


🔸آنچه که امروز بیش از پیش اهمیت دارد تعامل دو سویه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صدا و سیما و ارتباط با معاونت های خبر،رادیو،سیما و فضای مجازی در راستای ارائه به موقع اخبار و مباحث آموزشی حوزه سلامت است.

🔸 در دولت مردمی شهید رئیسی دستاوردهای خوبی در حوزه سلامت کرمانشاه صورت گرفت ، از جمله افتتاح پت اسکن که پیشرفته ترین دستگاه تشخیصی دنیا در پیشگیری و درمان سرطان هست، احداث بزرگترین اورژانس ترومای غرب کشور با ۷۷ تخت، احداث بیش از صد پایگاه و خانه بهداشت

🔸همکاران ما شبانه روزی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی استان در حال فعالیت هستند و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهند.

🔸 بیمارستان امام رضا (ع) که یک بیمارستان ژنرال می باشد، متخصصین در گروه های مختلف پزشکی و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات تشخیصی و درمانی را در خود جای داده و در کشور جز بیمارستان های برجسته و مهم‌ است.

🔸دانشگاه علوم پزشکی گسترده ترین سازمان در استان است و بالتبع مجموعه روابط عمومی آن نیز با حجم بالای کار روبروست و نیاز به کمک دارد تا بتوانیم دستاوردهای آن را به مردم درست ارائه کنیم.

🔸کادر بهداشت و درمان در انتخابات ریاست جمهوری با افتخار در کنار سایر اقشار مردم شرکت خواهند کرد.

🔸برای تولید محتوا و محصولات چند رسانه ای حوزه سلامت جهت ارائه به صدا و سیما توسط کارگروه‌های مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان اعلام آمادگی می کنیم.

✅ در این نشست مدیر فرهنگی دانشگاه، برخی از مسئولین روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه و دبیران کانون های دانشجویی دانشگاه نکته نظرات و و چالش های پیش روی روابط عمومی در ارتباط با رسانه را مطرح نمودند و در این رابطه بحث و تبادل نظر شد.

🗓 ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
۲ تیر ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520