اخبار

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی پرستاری و مامایی

دانشجویان ورودی 98 رشته پرستاری و مامایی علوم پزشکی کرمانشاه ، در مراسمی به یاد ماندنی فارغ التحصیلی خود را در کنار دوستان و خانواده هایشان جشن گرفتند.

به همت شورای فرهنگی دانشگاه و با همکاری معاونت آموزشی و مدیریت فرهنگی دانشکده پرستاری و مامایی ، آیین فارغ التحصیلی دانشجویان رشته پرستاری و مامایی درسالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا برگزار شد . و برای دانشجویان در کنار اساتید و خانواده هایشان لحظات به یا د ماندنی ثبت شد. در این جشن که شامگاه یکشنبه 25 تیر در سالن امفی تئاتر بیمارستان امام رضا برگزار شد 61 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

به همین منظور آیین دانش آموختگی دانشجویان پرستاری و مامایی ورودی 98 با حضوردکتر ویسی رئیس دانشکده ، معاون اداری مالی ، معاون آموزشی ، مدیر آموزش ، معاون فرهنگی دانشجویی ، و مدیر فرهنگی و فوق برنامه ، اساتید ، مدیران، دانشجویان دانش آموخته به همراه خانواده هایشان عصر یکشنبه 25 تیربرگزار شد.

فارغ التحصیل شدن در هر مقطعی در واقع یک پایان خوش برای اتمام آن مقطع است و این لحضات شیرین تنها برای افرادی قابل درک می باشد که در هر مقطع تحصیلی به خوبی درس خوانده باشند و اینک ثمره تلاش های شبانه روزی خود را خواهند چشید و با خیال آسوده چشم به آینده ای بهتر خواهند دوخت. آینده ای که بی شک بدون زحمت و تلاش امکان پذیر نخواهد بود. و برای رسیدن به جایگاه مناسب باید سخت کوشانه درس خواند واز تمامی فرصت ها برای علم آموزی استفاده کرد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد. سپس دکتر ویسی رئیس دانشکده ، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین و تبریک دانش آموختگی به دانشجویان و همچنین به خانواده های آنان به خاطر تمام شدن دوره تحصیلی و ورود به مرحله بعدی زندگی، در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد و همچنین به دانشجویان فعال فرهنگی و پژوهشی جوایزی اهدا شد . در ادامه برنامه های شاد و متنوعی از طرف مجری توانمند علیرضا رضایی دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه معرفی شد.

اجرای نمایش طنز، موسیقی سنتی و آواز از دیگر برنامه های این جشن بود.

گرفتن عکس یادگاری پایان بخش این مراسم جذاب و باشکوه بود.

pic

 

pic

pic

pic

۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520