اخبار

دکتر مرادی : پزشکان با پوشیدن روپوش سپید طبابت مفتخر به جلب اعتماد مردم می شوند

دکتر مرادی : پزشکان با پوشیدن روپوش سپید طبابت مفتخر  به جلب اعتماد مردم می شوند
دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:
به نام خدا
 
فرارسیدن زادروز دانشمند بزرگ و طبیب بلندپایه ابوعلی سینا و روز پزشک را به همه همکاران عزیزم تبریک می گویم. دانش و رشته پزشکی ، مسیری است که از دورانهای تحصیل پیش از دانشگاه و آزمون دشوار ورودی شروع شده و جوینده این دانش با بهره از لطف الهی و پشتکار و جدیت مثال زدنی ، مرحله برحله ،با کسب علم و دانش نظری ، فراگیری تکنیکهای تشخیصی و بالینی و کسب مهارت های گوناگون عمومی و فنی ،به نام پزشک ، پوشیدن روپوش سپید طبابت و به دست آوردن اعتماد مردم مفتخر می شود. 
در این سالهای دانش اندوزی و مهارت آموزی ، پزشکان در سختکوشی و جدیت و نیز انسان دوستی و مهرورزی زبده و ورزیده شده و برای پاسداشت سلامت مردم می کوشند، تا جایی که چه بسا در این راه جان و سلامت خود را نیز فدا کرده اند.
از یاد نمی بریم که در روزهای سختی همچون دفاع مقدس و یا زلزله و بحران های اخیر چه پزشکان دلسوز و حاذقی، بی ریا و بی نشان، ایثارها کردند و در یاری به مردم به حق الگو و در پیشگاه همگان سربلند شدند.
هرچند علی رغم خدمات شبانه روزی و گسترده پزشکان چه در حالات عادی و یا ایام بحرانی ، مدتی است ، عده ای به هر دلیل اتهامات ناروا و عناوین بی انصافانه ای را به پزشکان نسبت می دهند، اما واقعیت آن است که اعتقاد بیماران در دور افتاده ترین روستاها تا مراکز مهم درمانی شهرهای بزرگ ،به پزشکان همچنان پابرجاست و این مایه مباهات پزشکان بوده و خداوند بزرگ را همواره شاکریم.
در پایان با یاد کردن از شهدای جامعه پزشکی و نیز درگذشتگان نیک نام این عرصه، از همه پزشکان در جای جای استان، اعم از بیمارستانها ، دانشکده ها ، مراکز بهداشتی و درمانی ، مطب ها ، ازمایشگاه ها و مراکز تشخیصی ، تحقیقاتی و ... تقدیر کرده ، برای همکاران عزیز و خانواده های محترم شان سلامت وشادابی آرزو می نمایم.
 
 
۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520