اخبار

دکتر مرادی درجلسه شورای سیاستگذاری دانشگاه: در سال 97 پیشرفت خوبی داشته ایم

دکتر مرادی درجلسه شورای سیاستگذاری دانشگاه: در سال 97 پیشرفت خوبی داشته ایم
 
رییس دانشگاه درجلسه شورای سیاستگذاری دانشگاه گفت:علیرغم وجود بحران های سال ۹۶ و ۹۷ از قبیل وقوع زلزله و سیل بسیاری از شاخص های ما در سال 97 نسبت به سال 96 پیشرفت خوبی داشته است.
 
دکتر مرادی افزود: با وجود تدارک و برنامه ریزی برگزاری مراسم اربعین و عملیات بازی‌ دراز و صرف توان دانشگاه در این امور شد در بسیاری از شاخص ها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ پیشرفت خوبی داشتیم که این امر تنها با پشتوانه و حمایت اعضای محترم شورای سیاستگذاری و هیئت علمی و کار و تلاش پزشکان و پرسنل خدوم دانشگاه میسر می شد.
 
ویهدف از این نشست را ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه در چند ماه گذشته و بررسی شاخص ها، مشکلات و تنگناهای مالی دانست که ممکن است در آینده در روند پیشبرد اهداف دانشگاه خللی ایجاد کند.
 
رئیس دانشگاه عنوان کرد: در حوزه تحقیقات، تعداد مقالات، استنادات و شاخص های اچ ایندکس افزایش چشمگیری داشته و هم اکنون دارای رتبه ۸ کشوری و یک دانشگاههای تیپ دو هستیم، همچنین اخذ مجوز دو پژوهشکده و انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد زیست فناوری از اهم فعالیت های حوزه تحقیقات دانشگاه است.
 
دکتر مرادی افزود: در قسمت فناوری افزایش تعداد شرکت های فناور و دانش بنیان و همچنین تعداد اشتغال و اختراعات را داشتیم و از رتبه ۱۴ کشوری به رتبه ۱۲ ارتقاء پیدا کردیم.
 
وی در بحث آموزش گفت: پیگیر راه اندازی رشته‌های گفتار درمانی، کاردرمانی و فیزیوتراپی بودیم و مجوز تاسیس دانشکده توانبخشی را هم گرفتیم، همچنین اخذ مجوز ۳ رشته دکترای تخصصی،۶ رشته کارشناسی ارشد و کسب چندین مدال در المپیاد علمی دانشجویی کشور از مهمترین اقدامات این حوزه بود.
 
رئیس دانشگاه با بیان اینکه معاونت بهداشتی نیز در بحران زلزله و سیل بسیار خوب عمل کرد به شکلی که نه تنها هیچ گونه اپیدمی رخ نداد بلکه شاهد رشد شاخص های بهداشتی بودیم گفت: اجرای الگوی روستای سالم در ۴۲ روستا، احداث و تکمیل چندین خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت که در زلزه تخریب شده بود تنها گوشه ای از اقدامات این معاونت می باشد.
 
دکتر مرادی درحوزه درمان نیز به امداد و نجات افراد زلزله زده، راه اندازی بیمارستان بانگر در چند روز، راه اندازی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، بیمارستان ۷۰ تختخوابی جدید پاوه، مرکز سوانح و سوختگی گلستان، احداث آی سی یو بیمارستان طالقانی، تعمیرات بیمارستان قصر شیرین که در زلزله تخریب شده بود و کسب چندین عنوان برتر در زمینه های مختلف اشاره کرد.
 
وی اظهار داشت: در معاونت غذا و دارو خرید سی تی اسکن ۱۶ اسلایس کنگاور، جایگزین سی تی اسکن جدید با سی تی اسکن فرسوده بیمارستان حضرت رسول جوانرود، تجهیز بیمارستان ثلاث باباجانی، پاوه، سرپل ذهاب، مرکز سوانح سوختگی و کلینیک کاشت حلزون بیمارستان امام خمینی (ره) شایان ذکر می باشد.
 
دکتر مرادی افزود: در موضوع فرهنگی و دانشجویی هم کسب عناوین مختلف ورزشی، فرهنگی و دانشجویی را  در سطح کشور شاهد بودیم.
 
وی احداث ۵۲ خانه بهداشت، فاز اول دانشکده پزشکی، بیمارستان ۹۶ تختخوابی اسلام‌آباد، بیمارستان ۸۱ تختخوابی سرپل‌ذهاب، مرکز سوانح و سوختگی، ۶ مرکز جامع خدمات سلامت، خوابگاه ۴۰۰ نفری پسران و آغاز احداث فاز اول بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر را نیز اهم فعالیت های حوزه معاونت توسعه عنوان کرد.
 
۷ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520