اخبار

دومین کارگاه "انتقال تکنولوژی در حیطه علوم دارویی" برگزار شد.

دومین کارگاه "انتقال تکنولوژی در حیطه علوم دارویی" برگزار شد.
دومین کارگاه آموزشی "انتقال تکنولوژی" بصورت تخصصی در حیطه علوم دارویی، با حضور اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دستیاران داروسازی در سالن نهاد رهبری دانشگاه برگزار گردید.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه از برگزاری دومین کارگاه آموزشی "انتقال تکنولوژی" دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بصورت تخصصی در حیطه علوم دارویی، سه شنبه 14 اسفند 97 با حضور اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دستیاران داروسازی در سالن نهاد رهبری دانشگاه خبر داد.

دکتر کامبیز ورمیرا در خصوص هدف برگزاری این کارگاه گفت: این جلسه با هدف اجرایی نمودن فرایند انتقال تکنولوژی در حیطه دارو و افزایش مشارکت اساتید دارو درفعالیت های علمی- پژوهشی برگزار گردید.

وی افزود: این کارگاه با حضور دکتر نارونی مدیرعامل شرکت ریحانه برگزار گردید و نکات لازم جهت ورود به صنعت دارو، شیوه تهیه CTD، چالشها و مشکلات روبرو مطرح شد.

گفتنی است در این کارگاه اهم مشکلات مرتبط با انتقال تکنولوژی در حیطه دارو  توسط اعضای هیأت علمی مورد به  بحث و تبادل نظر  قرار گرفت و در پایان شیوه‌ ارتباط دانشگاه و شرکت ریحانه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که همکاری در قالب یک تفاهم نامه کلی و قرارداد متعاقب آن ادامه پیدا کند.

 

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520