اخبار

جشن روپوش سفید دانشجویان ورودی 93 داروسازی برگزار شد

جشن روپوش سفید دانشجویان ورودی 93 داروسازی برگزار شد
جشن روپوش سفید دانشجویان ورودی 93 داروسازی با حضور رئیس، معاونین دانشگاه و جمعی از دانشجویان و اساتید در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی روز دوازدهم اسفند برگزار شد.


در این جشن دکتر محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی،
معاونین دانشگاه، نماینده نهاد رهبری، اساتید دانشکده داروسازی، خانواده های دانشجویان و کارکنان دانشکده حضور داشتند. جشن روپوش سفید در بدو ورود دانشجویان به عرصه های مختلف کارآموزی و کارورزی و در پایان ترم هشتم با اهدا روپوش سفید برگزار میگردد. این مراسم برای دانشجویان ورودی 93 روز دوازدهم اسفند در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار شد.

این مراسم با اجرای آقای آیدین علیخانی با پخش کلیپی از عکسهای دانشجویان ورودی 93 از اولین سال ورودی تا کنون را به نمایش گذاشت، آغاز شد. مراسم با سخنرانی دکتر یلدا شکوهی نیا رئیس دانشکده داروسازی ادامه یافت، سپس موسیقی زنده توسط آقای آرش میرزایی دانشجوی ورودی 95 داروسازی اجرا شد و دو مسابقه مشاعره دارویی و تشخیص چهره کودکی هم کلاسی ها برگزار و به برندگان مسابقه هدایای اهدا شد. این برنامه با سخنرانی پروفسور غلامرضا بهرامی بنیانگذار دانشکده داروسازی و دکتر محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه یافت، سپس موسیقی زنده سنتی توسط گروه موسیقی دانشگاه اجرا گردید.

در این مراسم از دانشجویان استعداد درخشان به نحو مقتضی تقدیر بعمل آمد و به دانشجویان ورودی 93 روپوش سفید و تندیس اهدا شد و در پایان مراسم از شرکت کنندگان پذیرایی شد.


روپوش سفید
روپوش سفید  روپوش سفید 
 روپوش سفید  روپوش سفید  روپوش سفید
 روپوش سفید  روپوش سفید  روپوش سفید
 روپوش سفید  روپوش سفید  روپوش سفید
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520