اخبار

گزارش برنامه " حالا خورشید " از اجرای پروژه های بهداشتی - درمانی مناطق زلزله زده

گزارش  برنامه " حالا خورشید " از اجرای پروژه های بهداشتی - درمانی مناطق زلزله زده

 

   به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی در برنامه هجدهم آذرماه " حالا خورشید " کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما گزارشی از حمایت هنرمندان ، خیرین و طلایه داران المپیک کشورمان در زلزله اخیر سرپل ذهاب به مردم عزیز ارائه شد.

 در این برنامه با اشاره به تفاهم نامه مشترک فی ما بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمپین هنرمندان در خصوص ساخت و تجهیز خانه های بهداشت، پایگاههای بهداشتی، مراکز خدمات جامع سلامت، تعمیر و تجهیز مراکز درمانی و ... گزارشی ارائه گردید .

در حالا خورشید تاکید شد هزینه های کمپین خیریه هنرمندان بر اساس نظارت دقیق و شفاف مدیران شبکه 3 سیما و وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی به ثمر نشسته است.

دراین برنامه علاوه بر گزارش اتمام ساخت، آماده سازی، تجهیز و راه اندازی خانه بهداشت مشکنار، مراحل تکمیل ساخت و ساز دو بیمارستان در شهرستان سرپل ذهاب نیز اعلام شد.

در ادامه حالا خورشید گزارش کرد مرکز خدمات جامع سلامت در شهر دالاهو نیز تا تیرماه 98 به بهره برداری خواهد رسید .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در مصاحبه ای احداث وتکمیل بیمارستان بانگر را از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برشمردند و عنوان کردند از وقوع زلزله تا کنون 21 خانه بهداشت توسط خیرین عزیز بازسازی شده که تا کنون از این تعداد 12 مورد تحویل گردیده است.

۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

 

 

آدرس: کرمانشاه میدان ایثار ، بلوار دولت آباد، دانشکده پرستاری و مامایی
کدپستی : 6719816593
تلفن : 38162538 - 38162401
فکس: 38162532 - 38162520